🚨🏁🚨 I'M ALL IN 🚨🏁🚨
Forums › General Discussion › 🚨🏁🚨 I'M ALL IN 🚨🏁🚨-
Lights, camera, action...
No crying and no whining please...
-
^What he said. I think??
-
You're all in? U dropped your influence yet again. Man up and stop making threads that prove you're delusional.
-
Meta wrote:
stfu loser i relocate to kick your punk ass...You're all in? U dropped your influence yet again. Man up and stop making threads that prove you're delusional.
-
Excuse ma courtoisie bolloss !!!!!!!!!!
-
Look out everyone! Thuglife is about to me more annoying than ever before!
That's all he knows how to do.
Go, thuggie, Go!
-
Looks like i hit a soft spot. How cute
-
Je suis bien relax ponpon tinquiete on va te faire ta fête...
Pecno...
-
Darth bane wrote:
Rofl!thuglife wrote:
wow thug I had no clue u could speak bitchJe suis bien relax ponpon tinquiete on va te faire ta fête...
Pecno...
-
thuglife wrote:
mdr! Tiens c'est plus expressif en français . Pecno , l'insulte suprême 😹Je suis bien relax ponpon tinquiete on va te faire ta fête...
Pecno...
-
Darth bane wrote:
hahathuglife wrote:
wow thug I had no clue u could speak bitchJe suis bien relax ponpon tinquiete on va te faire ta fête...
Pecno...
-
Darth bane wrote:
pwned!!!thuglife wrote:
Pecno...
-
Brownie just sold his tommy gun collections...
Thuglife
-
Peymeuh wrote:
c sur c ma langue maternelle...thuglife wrote:
mdr! Tiens c'est plus expressif en français . Pecno , l'insulte suprême 😹Je suis bien relax ponpon tinquiete on va te faire ta fête...
Pecno...
Ca me fait du bien aussi parler FRANÇAIS à ces petits pions...
-
Te gêne pas thug, je pense que c'est plus bénéfique de se lâcher dans sa langue maternelle, en tous cas je suis ravie de lire ses lignes, plié de rire eheh
![[][]](https://turfwarsapp.com/img/app/ajax-forbutton.gif)
Purchase Respect Points NEW! · Support · Turf Map · Terms · Privacy
©2021 MeanFreePath LLC